პროექტის სახელწოდება: თამბაქო ჯანმრთელობის მტერი.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): მოსწავლეები გაეცნობიან უფრო მეტ ინფორმაციას თამბაქოს მავნე ზემოქმედებაზე.
პროექტის აქტუალობა : არის გაურკვეველი საკითხები,რაღაც უცნობია(მაგ.უცნობია,იცის თუ არა ახალგაზრდობამ თამბაქოს ხშირი მოხმარებით გამოწვეული მავნე შედეგების შესახებ.
პროექტის მიზნები : მოსწავლეებმა გაათვითცნობიერონ თამბაქოს ხშირი მოხმარებით გამოწვეული დაავადებების სარისკო შედეგებისა და იმ გზების შესახებ რომლითაც გადადის ეს დაავადებები,
დაავადებების პრევენცია და ასევე გზები რომლითაც შესაძლებელია მისი თავიდან აცილება.
გამოვუმუშავოთ ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიების, დახარისხებისა და ანალიზის უნარი.
მოსწავლეთა ასაკი : 1 4 წელი:
ვადები/ ხანგრძლივობა : 7- სასწავლო დღე:
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას : იციან ზედაპირულად თუ საფუძვლიანად თამბაქოს ხშირი მოხმარების შედეგად ორგანიზმში მიმდინარე პროცესების შესახებ.
დაავადებები და გავრცელების გზები( რომლითაც შესაძლებელია გადავიდეს) ეს დაავადება,
რა არის დაავადების სიმპტომები და პრევენცია როგორ დავიცვათ თავი ამ დაავადებებისაგან.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ბიოლოგიის სახელმძღვანელოები -VII, VIII,IX, X კლასების. ფოტოაპარატი, პროექტორი,
დამხმარე სახელმძღვანელოები, ენციკლოპედიები, ინტერნეტიდან მოძიებული მასალები.
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა 1-მოსწავლეთა 3 ჯგუფის შექმნა.
I-ჯგუფს მიეცა დავალებად მოიძიონ ინფორმაციები ორგანიზმზე თამბაქოს მავნე ზემოქმედების შესახებ.ახარისხებს მოპოვებულ მასალებს და ამზადებს პრეზენტაციას თემაზე:’’თამბაქო-ჯანმრთელობის მტერი, დაავადებების კლინიკური გამოვლინებების და კლასიფიკაციის შესახებ.
II-ჯგუფი ამუშავებს კითხვარებს სოციოლოგიური კვლევისათვის აჯამებენ მონაცემებს, გადააქვთ დიაგრამებში . ახდენენ მიღებული შედეგების ანალიზს და გამოაქვთ დასკვნები. იღებენ ინტერვიუს უბნის ექიმთან . ამზადებენ პრეზენტაციას.
III -ჯგუფი - ამზადებს ფოტოებს, სლაიდებს ან ფოტოკოლაჯს თამბაქოს თემაზე , ამზადებს პოსტერებს ან ნახატებს და ემზადება ‘’პოსტერული ‘’პრეზენტაციისთვის. ჯგუფები მუშაობენ მასწავლებლის მეთვალყურეობით და გარკვეულ შემთხვევაში დახმარებას უწევს მათ.
შეფასება ხდება შეფასების კრიტერიუმებით რომელიც თან ერთვის.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ–სთან კავშირი : მათემატიკა , სამოქალაქო განათლება, ისტი,საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები.
ბიოლ. X
• ახდენს ბაქტერიების მიერ გამოწვეული დაავადებების კლასიფიცირებას და მსჯელობს ამ დაავადებების გავრცელების გზებზე.
• მოიპოვებს ინფორმაციას ადამიანის ტუბერკულოზით დაინფიცირებულ პირებში კლინიკური მიმდინარეობის შესახებ.
• ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციალურ კვლევას ტუბერკულოზის და მისი გავრცელების შესახებ.
• მსჯელობს გარკვეული დაავადებისაგან თავდაცვითი საშუალებების შესახებ.
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი) : ია გიგუაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: ia.giguashvili@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი : iagiguashvili.blogspot.com
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): მოსწავლეები გაეცნობიან უფრო მეტ ინფორმაციას თამბაქოს მავნე ზემოქმედებაზე.
პროექტის აქტუალობა : არის გაურკვეველი საკითხები,რაღაც უცნობია(მაგ.უცნობია,იცის თუ არა ახალგაზრდობამ თამბაქოს ხშირი მოხმარებით გამოწვეული მავნე შედეგების შესახებ.
პროექტის მიზნები : მოსწავლეებმა გაათვითცნობიერონ თამბაქოს ხშირი მოხმარებით გამოწვეული დაავადებების სარისკო შედეგებისა და იმ გზების შესახებ რომლითაც გადადის ეს დაავადებები,
დაავადებების პრევენცია და ასევე გზები რომლითაც შესაძლებელია მისი თავიდან აცილება.
გამოვუმუშავოთ ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიების, დახარისხებისა და ანალიზის უნარი.
მოსწავლეთა ასაკი : 1 4 წელი:
ვადები/ ხანგრძლივობა : 7- სასწავლო დღე:
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას : იციან ზედაპირულად თუ საფუძვლიანად თამბაქოს ხშირი მოხმარების შედეგად ორგანიზმში მიმდინარე პროცესების შესახებ.
დაავადებები და გავრცელების გზები( რომლითაც შესაძლებელია გადავიდეს) ეს დაავადება,
რა არის დაავადების სიმპტომები და პრევენცია როგორ დავიცვათ თავი ამ დაავადებებისაგან.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ბიოლოგიის სახელმძღვანელოები -VII, VIII,IX, X კლასების. ფოტოაპარატი, პროექტორი,
დამხმარე სახელმძღვანელოები, ენციკლოპედიები, ინტერნეტიდან მოძიებული მასალები.
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა 1-მოსწავლეთა 3 ჯგუფის შექმნა.
I-ჯგუფს მიეცა დავალებად მოიძიონ ინფორმაციები ორგანიზმზე თამბაქოს მავნე ზემოქმედების შესახებ.ახარისხებს მოპოვებულ მასალებს და ამზადებს პრეზენტაციას თემაზე:’’თამბაქო-ჯანმრთელობის მტერი, დაავადებების კლინიკური გამოვლინებების და კლასიფიკაციის შესახებ.
II-ჯგუფი ამუშავებს კითხვარებს სოციოლოგიური კვლევისათვის აჯამებენ მონაცემებს, გადააქვთ დიაგრამებში . ახდენენ მიღებული შედეგების ანალიზს და გამოაქვთ დასკვნები. იღებენ ინტერვიუს უბნის ექიმთან . ამზადებენ პრეზენტაციას.
III -ჯგუფი - ამზადებს ფოტოებს, სლაიდებს ან ფოტოკოლაჯს თამბაქოს თემაზე , ამზადებს პოსტერებს ან ნახატებს და ემზადება ‘’პოსტერული ‘’პრეზენტაციისთვის. ჯგუფები მუშაობენ მასწავლებლის მეთვალყურეობით და გარკვეულ შემთხვევაში დახმარებას უწევს მათ.
შეფასება ხდება შეფასების კრიტერიუმებით რომელიც თან ერთვის.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ესგ–სთან კავშირი : მათემატიკა , სამოქალაქო განათლება, ისტი,საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები.
ბიოლ. X
• ახდენს ბაქტერიების მიერ გამოწვეული დაავადებების კლასიფიცირებას და მსჯელობს ამ დაავადებების გავრცელების გზებზე.
• მოიპოვებს ინფორმაციას ადამიანის ტუბერკულოზით დაინფიცირებულ პირებში კლინიკური მიმდინარეობის შესახებ.
• ადგენს კითხვარს და ატარებს სოციალურ კვლევას ტუბერკულოზის და მისი გავრცელების შესახებ.
• მსჯელობს გარკვეული დაავადებისაგან თავდაცვითი საშუალებების შესახებ.
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი) : ია გიგუაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: ia.giguashvili@gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი : iagiguashvili.blogspot.com
No comments:
Post a Comment